Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku

Wyszukiwanie zaawansowane

INFORMACJA DOT. WYMAGAŃ FORMALNYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowały się 2 osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie oraz mailem.

Na II etap rekrutacji składa się:

  1. ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych (od 2-6 pkt),
  2. znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów  o ochronie danych osobowych (od 0-20 pkt),
  3. rozmowa kwalifikacyjna (od 0-24 pkt).

Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu  11 maja 2023 r. o godz. 9.00 w  pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38.

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 11 maja 2023 r. ok. godz. 10.00 w  pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38, pod warunkiem uzyskania minimalnego poziomu 10 punktów z testu kwalifikacyjnego.

Ustala się minimalny limit 25 punktów z wszystkich etapów rekrutacji łącznie, po osiągnięciu którego kandydat może zostać wybrany na w/w stanowisko pracy.

 

Puck, dnia 09.05.2023 r.    

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku

Do pobrania                                                          mgr Iwona Rumanowska
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Behmke

Data wytworzenia:
09 maj 2023

Osoba dodająca informacje

Małgorzata Behmke

Data publikacji:
09 maj 2023, godz. 10:44

Osoba aktualizująca informacje

Małgorzata Behmke

Data aktualizacji:
09 maj 2023, godz. 10:45