Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku

Wyszukiwanie zaawansowane

INFORMACJA DOT. WYMAGAŃ FORMALNYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU - PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowało się 5 osób spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie oraz mailem.

Na II etap rekrutacji składa się:

  1. ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych (od 2-6 pkt),
  2. test kwalifikacyjny w celu potwierdzenia posiadanej wiedzy specjalistycznej, określonej
    w ogłoszeniu o naborze, znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o dodatku osłonowym oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów  o ochronie danych osobowych (od 0-20 pkt),
  3. rozmowa kwalifikacyjna (od 0-24 pkt).

Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu  1 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00 w  pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38.

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 1 sierpnia 2022 r. ok. godz. 10.00 w  pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38.

Ustala się minimalny limit 25 punktów z wszystkich etapów rekrutacji łącznie, po osiągnięciu którego kandydat może zostać wybrany na w/w stanowisko pracy.

 

Puck, dnia 29-07-2022 r.    

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku

                                                                                   mgr Iwona Rumanowska
Plik do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Małgorzata Behmke

Data wytworzenia:
29 lip 2022

Osoba dodająca informacje

Małgorzata Behmke

Data publikacji:
29 lip 2022, godz. 09:11

Osoba aktualizująca informacje

Małgorzata Behmke

Data aktualizacji:
29 lip 2022, godz. 09:13