INFORMACJA DOT. WYMAGAŃ FORMALNYCH W ZWIĄZKU Z NABOREM NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W PUCKU - PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do II etapu rekrutacji zakwalifikowało się 5 osób spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie oraz mailem.
Na II etap rekrutacji składa się:
- ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych (od 2-6 pkt),
- test kwalifikacyjny w celu potwierdzenia posiadanej wiedzy specjalistycznej, określonej
w ogłoszeniu o naborze, znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o dodatku osłonowym oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych (od 0-20 pkt), - rozmowa kwalifikacyjna (od 0-24 pkt).
Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 1 sierpnia 2022 r. o godz. 9.00 w pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 1 sierpnia 2022 r. ok. godz. 10.00 w pokoju nr 205 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku, ul. 10 Lutego 38.
Ustala się minimalny limit 25 punktów z wszystkich etapów rekrutacji łącznie, po osiągnięciu którego kandydat może zostać wybrany na w/w stanowisko pracy.
Puck, dnia 29-07-2022 r.
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku
mgr Iwona Rumanowska
Plik do pobrania
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Behmke Data wytworzenia:
29 lip 2022
Osoba dodająca informacje
Małgorzata Behmke Data publikacji:
29 lip 2022, godz. 09:11
Osoba aktualizująca informacje
Małgorzata Behmke Data aktualizacji:
29 lip 2022, godz. 09:13